QJMotor Lancar SRV 700 Flash 2023 Di China – 76HP, 65Nm

QJMotor terus mengukuhkan kedudukan selaku pengeluar motosikal China paling aktif dengan pelancaran SRV 700 Flash yang telah dikemas kini bagi tahun 2023. 

Motosikal segmen cruiser itu kini tampil dengan dua varian, dibezakan dengan penggunaan rantai dan ‘belting’. Namun begitu, tidak dapat dipastikan sama ada kedua-duanya akan dipasarkan di China atau salah satu daripadanya akan dijual di pasaran luar. 

Selain daripada kemaskini kecil itu, SRV 700 Flash terus dikuasakan enjin parallel-twin 693cc dengan penyejukan cecair dan suntikan bahan api yang berupaya menghasilkan 76hp dan 65Nm. Enjin tersebut dipadankan bersama transmisi manual 6-kelajuan. 

Bahagian casis pula merangkumi kerangka besi konvensional yang dipadankan bersama fork jenis inverted di bahagian depan dan monoshock tunggal belakang yang diimbangi ke sebelah kanan. 

Ciri moden lain ditawarkan termasuk ABS dwi-saluran dengan cakera brek berkembar depan selain daripada penggunaan rim 16-inci depan dan belakang. 

Dalam pada itu, SRV 700 Flash ini juga didakwa akan menembusi pasaran global lain namun tidak dapat dipastikan sama ada pasaran tersebut membabitkan Malaysia. 

Di China, SRV 700 Flash ini dijual dengan harga CNY39,999 (RM25.6k). 

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]