Art Of Speed 2023 Tapau Seluruh MAEPS 29 Hingga 30 Julai Ini

Pejam celik, Art Of Speed 2023 semakin hampir untuk berlangsung bagi tahun ke-11 di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang (MAEPS), Selangor.

Menariknya, acara kali ini bakal menyaksikan peminat ‘custom culture’ di Malaysia berpeluang bawa pulang dua hadiah cabutan bertuah istimewa, sebuah kereta klasik JDM Toyota Celica Liftback 1979 dan motosikal elektrik Honda Dax e:.

Cara untuk melayakkan diri bagi memenangi kereta Toyota Celica tersebut adalah dengan berbelanja lebih RM100 dalam satu resit di AOS 2023 sementara Honda Dax e: pula menanti pembeli tiket atas talian (online) yang bertuah. 

Dalam pada itu, AOS2023 dijangka yang paling besar dan meriah pernah diadakan ekoran akan mengguna pakai kesemua dewan yang ada termasuk Dewan A, B, C dan D serta sebahagian kawasan lain yang merangkumi 8.6 ekar. Selain itu, penganjur juga telah mengubah aturan di dalam dewan bagi memastikan pengunjugn menikmati pengalaman yang lebih menyeluruh. 

Selain itu, penganjur juga beri jaminan bahawa AOS kekal sebagai acara motosikal dan kereta meskipun terdapat pelbagai aktiviti lain yang akan memeriahkan acara kali ini. 

Pada masa sama, AOS2023 juga bakal menjadi syurga kepada peminat Hot Wheels di Dewan B yang akan dipenuhi koleksi berkenaan. Antara yang paling mencuri tumpuan adalah penganjuran Hot Wheels Collector Convention Rasmi Pertama di rantau Asia Tenggara. 

Menurut pihak AOS, model prototaip Hot Wheels Proton Saga yang akan mula dijual pada 2024 juga akan turut dipamerkan. 

Dalam pada itu, pihak AOS juga akan menawarkan beberapa koleksi khas hasil kolaborasi dengan jenama terkemuka antaranya Vans dan Mooneyes. Antara yang ditawarkan termasuk kasut Vans X AOS2023 dan baju Mooneyes X AOS2023.

Maklumat pembelian tiket:

  • pas hujung minggu – RM35/sehari (dewasa)
  • Speed Lane – RM60/dua hari (dibenarkan masuk lebih awal)
  • SoundCircus Festival + Weekend Pass – RM135
Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply