Polis Buru Lelaki Pukul Rider Penghantar Makanan Di Klang

Baru-baru ini tular rakaman video yang memaparkan seorang lelaki telah bertindak menumbung dan menendang seorang penghantar makanan di laman media sosial.

Insiden tersebut dipercayai berlaku pada Ahad apabila penghantar makanan berusia 21 tahun itu telah ditahan oleh sebuah kereta yang dinaiki tiga lelaki.

Menurut Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Cha Hoong Fong, polis kini sedang mencari lelaki dalam video berkenaan selepas menerima laporan pada tengah malam tadi.

“Hasil siasatan mendapati pada hari kejadian sekitar 7.15 malam, mangsa yang menunggang motosikal membunyikan hon pada sebuah kereta kerana memandu secara berbahaya dan hampir melanggar mangsa.

Pemandu kenderaan itu kemudian menghalang pergerakan mangsa di persimpangan lampu isyarat. Salah seorang daripada lelaki berkenaan kemudian menolak mangsa sehingga jatuh dari motosikal serta mencekik, menumbuk muka serta menendang perut dan kaki mangsa beberapa kali,” jelasnya.

Dalam pada itu, polis menggesa orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian hadir ke balai polis berdekatan atau hubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan di talian 03-33762222.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]