Peluang Damok Bersama SRT Cerah – Razlan Razali

Prinsipal pasukan Petronas Sepang Racing Team (PSRT), Datuk Razlan Razali mendedahkan pasukan itu bersedia untuk memancing pelumba Moto3 di FIM CEV Repsol, Syarifuddin Azman.

Syarifuddin atau lebih dikenali sebagai Damok, merekodkan kemenangan sulung musim ini ketika Perlumbaan 1 di Litar Catalunya, hujung minggu lalu.

Senario itu turut mendapat perhatian Razlan yang sentiasa mengikuti perkembangan pelumba negara di CEV termasuk Adam Norrodin di Moto2.

Bagi Razlan, Damok sudah menunjukkan kematangan selepas dua tahun beraksi di CEV.

“Seperti yang saya kata sebelum ini, bila mereka mempamerkan keputusan baik sudah pasti peluang mereka untuk menyertai ke SRT amat cerah. Petunjuk Prestasi Utama (KPI) adalah keutamaan pasukan.

“Semua tahu saingan di CEV adalah perlumbaan yang kompetitif. Jadi, peluang Damok ke Moto3 bersama SRT amat cerah dan saya harap dia terus berdisiplin meneruskan aksi terbaik seperti ini sehingga akhir musim,” jelas Razlan.

Sementara itu, Adam turut dicanang untuk bersama Damok ke MotoGP di kelas Moto2 dan Moto3 tatkala berjaya mempamerkan keputusan cemerlang setakat ini. – KOSMO

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]