GIVI Raikan GIVISTA Dengan Mega Ride & Camp 2019 Ke Lata Lembik!

GIVI Asia Sdn Bhd baru-baru ini mengadakan GIVI Mega Ride & Camp 2019 bagi meraikan komuniti GIVI dan GIVISTA.

Para GIVISTA bersama pengamal media yang dijemput telah sama-sama menunggang jentera masing-masing dengan Lata Lembik, Raub, Pahang menjadi destinasi utama kali ini.

Seperti dianjurkan saban tahun, perjalanan dimulakan di ibu pejabat GIVI Asia terletak di Bukit Beruntung.

Konvoi kali ini melibatkan pelbagai jenis motosikal dari kapcai sehinggalah ke motosikal berkuasa tinggi.

Menariknya, tema berkhemah kali ini menyaksikan para peserta melengkapkan jentera masing-masing dengan pelbagai kelengkapan perkhemahan dan penggunaan aksesori GIVI ternyata membantu.

Tatkala konvoi berada 40 kilometer daripada destinasi dituju, Sam Sharman, Pengurus Pemasaran GIVI – yang turut menyertai konvoi menggunakan jentera Honda X-ADV – memaklumkan para peserta keadaan cuaca di Lata Lembik yang dilanda hujan lebat.

Meskipun tiba di Lata Lembik dalam keadaan basah dan sejuk namun sepanjang tunggangan GIVI memastikan konvoi bergerak dalam keadaan selamat dan teratur.

Para peserta menghabiskan malam pertama dengan khemah yang disediakan pihak GIVI.

Hari kedua menjadi penarik utama bagi para GIVISTA yang berpeluang untuk merasai tunggangan ‘off-road’ dengan tunjuk ajar daripada Remy Buragas.

Percaya atau tidak, terdapat YSuku dengan spesifikasi ‘touring’ yang berjaya melepasi laluan berbatu dan berlumpur tanpa sebarang masalah!

GIVISTA kemudiannya disambut dengan kehadiran ‘food truck’ yang menawarkan pelbagai makanan dan minuman sebelum hidangan BBQ disediakan di sebelah petang.

Menariknya, peserta turut diberi peluang untuk menyaksikan beberapa produk baharu keluaran GIVI yang hanya akan dilancarkan dalam masa terdekat.

Konvoi kemudiannya meneruskan perjalanan balik ke rumah masing-masing keesokan pagi.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.