Tukar Tayar Dengan Goodyear Dan Anda Mungkin Bawa Pulang Honda City!

Menurut Kementerian Kerja Raya, lebih 10,000 kemalangan jalan raya berpunca daripada masalah tayar celup. Isu ini sekaligus membuktikan pentingnya membeli tayar baharu daripada pengedar rasmi di samping memahami kepentingan tayar dalam memastikan keselamatan pemandu.

Sebagai persiapan menghadapi jalan raya yang sesak menjelang Hari Raya, Goodyear Malaysia menerusi Promosi Ramadhan dan Hari Raya, Goodyear menawarkan peluang untuk membeli tayar baharu dengan tawaran istimewa.

Pengarah Urusan Goodyear Malaysia Ben Hoge berkata pihaknya memandang serius keselamatan pemandu di Malaysia.

“Kami menitikberatkan keselamatan jalan raya, ini adalah mesej utama kami kepada pelanggan yang datang membuat pemeriksaan sebelum memulakan perjalanan. Dengan sambutan Hari Raya menjelang tiba, kami mahu memastikan orang ramai membeli tayar baharu yang berkualiti dengan harga berpatutan.

“Pada masa sama kami juga mahu memberi ganjaran kepada pelanggan yang mengambil langkah pertama dalam memastikan keselamatan di jalan raya. Untuk itu, buat julung kalinya kami akan menghadiahkan sebuah kereta dengan bekalan tayar buat tempoh yang panjang,”jelasnya.

Pelanggan yang membuat pembelian tayar Goodyear terpilih dari 1 Mei hingga 30 Jun 2019 akan berpeluang memenangi sebuah Honda City termasuk bekalan tayar selama 10 tahun!

Pelanggan boleh memilih di antara dua promosi – pertama melibatkan tayar premium termasuk Eagle F1 Asymmetric Series, EfficientGrip Series, Run on Flat (ROF) dan Eagle F1 Directional 5 Series sementara pilihan kedua melibatkan tayar mampu milik antaranya Assurance TripleMax Series, Wrangler TripleMax dan Optilife.

Pelanggan layak mendapat satu penyertaan cabutan bertuah bagi setiap pembelian sepasang tayar Goodyear terpilih. Pelanggan juga akan mendapat pengecas telefon pintar jika membeli keempat-empat tayar.

Jangan lupa untuk daftar ke dalam program Worry-Free Assurance bagi melayakkan anda untuk menyertai cabutan bertuah tersebut.

Untuk maklumat lanjut, layari www.goodyear.com.my atau laman Facebook, www.facebook.com/GoodyearMalaysia.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply