Triumph Memperkenalkan Edisi Stealth Baru Untuk Model Bonneville

Motosikal Edisi Stealth terbaru dari Triumph membawa estetik yang lebih gelap kepada rangkaian jenama British yang terkenal.

Motosikal Edisi Stealth – kesemua lapan daripadanya adalah turunan Bonneville – hadir sebagai penggantian kepada Koleksi Chrome tahun lepas, yang pada gilirannya menggantikan Garis Emas 2021.

Model-model tertentu yang dibincangkan adalah Triumph Bonneville Speedmaster (merah), Triumph Bonneville Bobber (ungu), Triumph Bonneville T100 (biru), Triumph Bonneville T120 (biru), Triumph Bonneville T120 Black (hitam), Triumph Speed Twin 1200 (merah), Triumph Speed Twin 900 (hijau), dan Triumph Scrambler 900 (oren).

Semua motosikal dalam koleksi ini mempunyai warna tersendiri, tetapi dalam setiap kes, warna tersebut digunakan pada tangki bahan api dan memudar kepada warna hitam grafit di bahagian hadapan tangki.

Perlu diperhatikan bahawa tidak ada peningkatan prestasi atau perubahan teknikal yang diberikan kepada motosikal ini – motosikal Edisi Stealth adalah perubahan semata-mata dari segi estetik berbanding dengan model standard yang berkenaan.

Triumph menyatakan bahawa motosikal Edisi Stealth dicat dalam gaya kustom dan, seperti Koleksi Chrome dan Garis Emas sebelumnya, hanya akan tersedia selama satu tahun. Tempahan boleh dilakukan sekarang di ejen-ejen Triumph, dan motosikal ini dijangkakan akan tiba di ejen-ejen mulai Februari 2024.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]