MotoGP: Hanya Rm49.90 Untuk Layan Petronas GP Malaysia November Ini

Bagi memastikan Kejuaraan Dunia MotoGP boleh diakses seluruh rakyat Malaysia, Kementerian Belia dan Sukan (KBS) telah mengambil inisiatif untuk memperkenalkan ‘Tiket Rahmah’ berharga hanya RM49.90. 

Menurut kenyataan, Tiket Rahmah’ tersebut adalah bagi tempat duduk K2 Hillstand. Menariknya, pemegang tiket tersebut juga akan mendapat akses kepada makanan dan minuman dengan harga yang lebih murah. 

Dalam pada itu, Litar Antarabangsa Sepang (SIC) juga menyediakan pelbagai aktiviti menarik antaranya cabutan bertuah melibatkan tiga unit Yamaha YZF-R25 yang telah dinaik taraf dengan aksesori Racing Boy (RCB) dan jualan helmet SIC X KYT Edisi Terhad. 

Selain itu, rakyat Malaysia juga berpeluang menyaksikan pelumba negara, Syarifuddin Azman @ Damok dari pasukan MT Helmets-MSi Team beraksi dalam kelas Moto3. Empat lagi pelumba muda yang dibarisi Farres Putra, Farish Hafiy, Ahmad Darwisy dan Adi Putra akan berentap dalam kejuaraan Idemitsu Asian Talent Cup. 

Untuk makluman, kejuaraan dunia MotoGP GP Malaysia akan berlangsung dari 10 hingga 12 November ini. Orang ramai yang berminat boleh kunjungi www.sepangcircuit.com bagi mendapatkan tiket. 

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]