#WeRideAsOne : 349 Pemilik Ducati Raikan Kuda Itali Di Seluruh Negara

Seramai 349 pemilik Ducati – atau lebih popular dengan jolokan Ducatisti – telah merancakkan acara global menerusi #WeRideAsOne yang berlangsung pada Sabtu. 

Acara yang berjalan secara serentak seluruh dunia itu adalah bagi meraikan kesepakatan dan kebersamaan di antara pemilik Ducati di Malaysia. Menurut Ducati Malaysia, konvoi besar-besaran yang berjalan serentak di serata negara itu 349 Ducatisti kesemuanya. 

Selain daripada meraikan satu sama lain dan jenama Ducati itu sendiri, #WeRideAsOne juga membolehkan Ducatisti untuk berkongsi pengalaman, bertukar pendapat di samping menghasilkan memori yang bermakna. 

default

Dalam pada itu, #WeRideAsOne juga jadi bukti jenama motosikal Itali itu meninggalkan kesan yang mendalam dikalangan pemilik hasil daripada reka bentuk yang menarik, kuasa enjin yang padu dan ciri yang menonjol. 

Selain itu, #WeRideAsOne juga membolehkan dunia melihat keindahan mercu tanda di Malaysia termasuk Menara Berkembar Petronas, Kuala Lumpur, Kellies Castle, Perak dan Flor de La Mar, Melaka.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]