GWM Anjurkan Persidangan Antarabangsa Bersama Rakan Kongsi Di Shanghai

Pada 19 April, GWM telah menganjurkan Persidangan Antarabangsa 2023 dengan tema “GWM BAHARU, TENAGA BAHARU”, yang dihadiri lebih 260 wakil pengedar dari lebih 60 buah negara dan wilayah. Mu Feng, Presiden GWM, telah memberikan pengenalan terperinci kepada para hadirin mengenai perkembangan global GWM, Ekosistem Hutan dan perancangan strategik tenaga baharu.

GWM telah mengisytiharkan deklarasi tenaga baharu kepada seisi dunia iaitu ‘NEV Pintar GWM, Lebih Hijau, Lebih Tinggi, Lebih Selamat’. Di tahun-tahun mendatang, GWM akan mengguna pakai model “SATU GWM” dan strategi produk tunggal besar-besaran pada skala global untuk melaksanakan perancangan buat kelompok sasaran yang berbeza dalam pasaran global dan bekerjasama dengan rakan-rakan kongsi global untuk mencipta lebih banyak produk bertenaga baharu dengan kualiti tinggi untuk para pelanggan.

Persidangan tersebut turut menyaksikan sebuah majlis anugerah yang gilang-gemilang untuk memberi pengiktirafan kepada para pengedar yang bekerjasama dengan GWM dalam meluaskan pasarannya. Parker Shi, Naib Presiden dan Ketua Pasaran Antarabangsa GWM, menganugerahkan anugerah kehormat kepada rakan-rakan pengedar yang telah melakar pencapaian yang cemerlang. Sehubungan dengan itu, GWM turut mengadakan Majlis Pemeteraian Rakan Niaga Global dan menjalin rangkaian perkongsian dengan berpuluh pengedar baharu dari pasaran global.

Sehari sebelum majlis berlangsung, GWM telah menjemput ratusan wakil pengedar untuk melawat kilang dan makmal R&D serta menghadiri sidang akhbar GWM di Auto Shanghai. Langkah ini telah memberikan pemahaman yang lebih komprehensif kepada para pengedar tentang Ekosistem Hutan. Para pengedar telah menzahirkan pengiktirafan mereka terhadap keupayaan GWM dalam pembuatan kenderaan yang hebat dan produk bertenaga baharu pintar.

Seorang rakan pengedar baharu turut berkongsi, “Lawatan ke GWM telah memberikan saya peluang untuk merasai solusi tenaga baharu mereka yang cemerlang dan saya harap dapat membawa kenderaan-kenderaan bertenaga baharu kepada lebih ramai pelanggan tempatan secepat mungkin.”

Para pengedar dari Australia, Afrika Selatan dan Brazil juga optimis tentang prestasi pasaran GWM pada masa depan. Wakil-wakil pengedar percaya bahawa kualiti cemerlang, ciri-ciri mewah dan kelebihan tenaga baharu GWM diiktiraf oleh pengguna dan ia semakin mendapat reputasi yang baik. Kerjasama dengan GWM akan menjadi langkah yang penting dalam menuju masa depan yang lebih baik.

Ketika ini, GWM terus memperluas jualan global dan susun atur pasarannya. Pada tahun 2022, jumlah jualan luar negara GWM melebihi 170,000 unit, dengan peningkatan sebanyak 21.28% berbanding tahun sebelumnya, sekaligus mencatat rekod yang tinggi. Sejak pengeksportannya pada tahun 1997, GWM mempunyai lebih 700 saluran jualan luar negara yang meliputi lebih daripada 170 negara dan wilayah seluruh dunia, dengan jumlah jualan mencecah lebih daripada satu juta kenderaan.

GWM menyasarkan perlaksanaan semua rantaian industrinya di luar negara termasuk produk, teknologi dan perkhidmatan di masa hadapan. GWM juga dijangka mengukuhkan Ekosistem Hutan bagi mencapai hasil yang saling menguntungkan semua dan menggalakkan transformasi strategi tenaga baharu global GWM bersama rakan-rakan kongsi pengedar global.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]