Layanan VIP Untuk Pemilik Kenderaan Sertai Kempen Periksa Kenderaan Secara Percuma – PUSPAKOM

Sempena sambutan Aidilfitri yang semakin hampir, PUSPAKOM melancarkan kempen Pemeriksaan Kenderaan Sukarela Secara Percuma bagi semua pemilik kenderaan persendirian.

Kempen tersebut berjalan hari ini (10 April) hingga 20 April 2023. 

Pemilik kenderaan persendirian boleh hadir secara ‘walk-in’ ke cawangan PUSPAKOM terlibat (kecuali Shah Alam, Taman Bukit Maluri dan Pasir Gudang) dari jam 8 pagi hingga 5 petang. 

PUSPAKOM turut menyediakan perkhidmatan Unit Pemeriksaan Bergerak di lokasi berikut bagi memudahkan orang ramai yang akan beroperasi dari jam 9 pagi hingga 4 petang.

  • Wisma DRB-HICOM (11 April)
  • MMU Cyberjaya (11 April) *kakitangan sahaja
  • Setia Alam Impian (15 April)
  • Lotus Ara Damansara (19 April)

”Kempen pemeriksaan percuma sempena perayaan Aidilfitri ini bertujuan membantu pemilik kenderaan mengetahui kondisi kenderaan mereka melalui pemeriksaan yang menggunakan peralatan berkomputer PUSPAKOM yang seterusnya maklumat ini mereka boleh gunakan sebagai rujukan untuk melakukan penyelenggaraan yang sewajarnya.

”Pada kempen kali ini, kami beri layanan VIP kepada pelanggan yang menjalani pemeriksaan sukarela di mana mereka boleh hadir terus ke PUSPAKOM tanpa perlu temujanji dan turut diberi keutamaan,” jelas Ketua Pegawai Eksekutif PUSPAKOM, Mohammed Shukor Ismail. 

Menurut PUSPAKOM, kempen kali ni akan memberi fokus pada aspek keselamatan termasuk brek, tayar, suspensi, asap, lampu, cermin gelap dan pelbagai lagi. 

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply