FLUX Lancar Servis Langgan Motosikal Pertama Di Malaysia

FLUX, syarikat perkhidmatan langgan kereta di Malaysia kini memperkembangkan lagi servis sedia ada dengan turut menawarkan langganan motosikal. 

Tawaran terbaru itu menjadikan FLUX sebagai syarikat langgan kenderaan pertama di Malaysia yang menawarkan bukan sahaja kereta malah motosikal. 

Anda boleh melanggan sama ada motosikal elektrik atau dengan enjin pembakaran dalaman bagi tempoh (dari) 24 bulan hingga 60 bulan. 

Dalam pada itu, perkhidmatan langgan motosikal ini juga ditawarkan secara komprehensif di mana pelanggan bukan sekadar menerima motosikal malah FLUX turut menanggung insurans, cukai jalan, servis dan penyelenggaraan.

Tidak cukup dengan itu, FLUX juga membuka peluang kepada pelanggan yang melanggan motosikal sedia ada untuk membelinya di penghujung setiap langganan yang telah dibuat. 

Menurut FLUX, terdapat pelbagai model motosikal ditawarkan antaranya Yamaha Y15ZR, Honda RS150R, Vespa dan motosikal elektrik BlueShark R1. Perlu diingatkan bahawa anda boleh melanggan skuter elektrik BlueShark R1 serendah RM358 sebulan. 

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply