Langgar Lari di Seremban, Lelaki Maut

Seorang lelaki maut ketika menunggang motosikal selepas motosikalnya dilanggar dari belakang dalam kejadian langgar lari di Kilometer 270 Lebuh Raya Utara Selatan, Arah Selatan dekat Nilai.

Pemangku Ketua Polis Daerah Nilai, Deputi Superintendan Mat Ghani Lateh berkata, kejadian berlaku lebih kurang pukul 2.40 pagi melibatkan sebuah motosikal dengan sebuah kenderaan yang tidak dikenal pasti.

“Motosikal ditunggang oleh seorang lelaki berumur 22 tahun dari Shah Alam, Selangor menuju ke Segamat, Johor dan sampai di tempat kejadian telah dilanggar belakang oleh sebuah kenderaan tidak pasti.

“Akibat kemalangan, penunggang motosikal disahkan meninggal dunia di tempat kejadian manakala kenderaan lain yang terlibat telah melarikan diri dari tempat kejadian. Kes disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987,” katanya dalam sebuah kenyataan.

Pihak polis memohon orang ramai yang menyaksikan kejadian supaya menghubungi pegawai penyiasat Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nilai, Inspektor Sharveen Raj di talian  011-26176424 bagi membantu siasatan yang masih berterusan.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply