Produk Dari 29 Usahawan Program ‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’ Kini Di Shell Select

Tawaran di Shell Select kini diperkembangkan dengan rangkain baharu termasuk produk daripada 29 usahawan terpilih daripada program ‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’.

Inisiatif ini merupakan sebahagian daripada langkah proaktif Shell Malaysia dalam membantu komuniti mengharungi norma baharu.

Ini termasuklah mengubah stesen Shell kepada ‘one-stop center’ termasuk menyediakan persekitaran yang selamat untuk pelanggan mengisi minyak dan membeli barangan sambil membantu perusahaan kecil dan sederhana (PKS).

Pengurus Besar Mobiliti, Malaysia dan Singapura, Seow Lee Ming, berbesar hati menjemput usahawan dari program ‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’.

“Kami gembira untuk menyambut usahawan dari ‘Realisasi Impianmu Bersama Shell’. Ketika ini kami mempunyai 29 rakan kongsi tempatan yang dipilih dari program tersebut untuk menyalurkan produk mereka di Shell Select.

“Usaha ‘Malaysia untuk Malaysia’ ini membuktikan komitmen kami dalam mencapai keperluan komuniti sedia ada dengan menggabungkan tawaran oleh PKS dan kepelbagaian barangan dapur kami,” jelasnya.

Menurut Shell Malaysia, Shell Select kini menawarkan pelbagai barangan daripada PKS tempatan termasuk burger ayam Joe Flizzow X deli2go, murtabak ayam dengan keju, murtabak kambing dan jus nenas buatan tempatan.

Bukan itu sahaja, pelanggan juga boleh dapatkan bekalan barangan dapur asas antaranya tepung, gula, biskut, sos sardin, mee, santan serta pelbagai minuman.

Sementara itu, orang ramai kini boleh menikmati pelbagai tawaran istimewa sempena sambutan Kemerdekaan dan Hari Malaysia dari 16 Ogos dan 30 September 202 ini.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply