Suzuki Dan MV Agusta Pengeluar Terbaru Sahkan Penyertaan Di EICMA 2021

Suzuki dan MV Agusta bakal menghangatkan EICMA edisi ke-78 tahun ini dengan masing-masing telah pun mengesahkan penyertaan.

Suzuki bakal sertai dua pengeluar motosikal gergasi Jepun lain, Yamaha dan Honda yang sebelum ini telah pun mengesahkan penglibatan lebih awal.

Menariknya, Suzuki akan menggunakan pendekatan teknologi bagi membenarkan pengunjung mengakses model 2022 dengan lebih terperinci di samping melihat dengan lebih dekat model baharu dengan jarak yang lebih selamat.

“EICMA merupakan pameran yang menakjubkan untuk semua yang terlibat dalam industri motosikal.

“Acara di Milan ini merupakan platform tepat untuk setiap pengeluar, terutamanya dalam tempoh sekarang,” jelas Pengarah Divisyen Motosikal dan Marin Suzuki Itali, Paolo Ilariuzzi.

Turut mengesahkan penglibatan adalah MV Agusta yang akan turut serta mengujakan pengunjung dengan model baharu sepertimana didedahkan Ketua Pegawai Eksekutif, Timur Sardarov.

“Pameran di Milan adalah peluang yang kami tidak akan lepaskan.

“Ini adalah pameran yang membenarkan kami berkongsi gaya dan kekuatan jentera buatan Itali, yang menggabungkan teknologi dan kejuruteraan ‘avant-garde’ serta pengalaman lebih 75 tahun.

“Tahun ini kami tidak akan gagal dalam membuat kejutan untuk semua peminat,” ujarnya.

EICMA 2021 dijadualkan akan berlangsung di Milan pada 23 hingga 28 November ini.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]