Pelanggan Yamaha Kini Boleh Menikmati Lifestyle Station Di HLYM Sungai Buloh

Hong Leong Yamaha Malaysia (HLYM) melancarkan Lifestyle Station yang bakal menjadi pusat tumpuan utama bagi pelanggan dan tetamu yang hadir di HLYM Sungai Buloh, hari ini.

Lifestyle Station tersebut bukan sahaja menempatkan ruang lepak baharu bagi menawarkan keselesaan kepada pelanggan malah turut menawarkan ruang pameran khas.

Lifestyle Station tersebut turut terdiri daripada ruang penjualan aksesori Yamaha serta Gen Blue Cafe yang menawarkan pelbagai makanan dan minuman.

Pelancaran Lifestyle Station ini menandakan komitmen HLYM dalam menyampaikan sejarah dan segala sumbangan yang telah dilaksanakan dalam tempoh 40 tahun ini.

Projek baharu ini melibatkan ruang yang amat besar sekaligus Yamaha Malaysia telah membahagikan peralihan kepada Lifestyle Station kepada Fasa 1 dan Fasa 2.

Fasa pertama membabitkan naik taraf ruang pameran dan pusat servis bersama-sama Pusat Pendidikan Motosikal dan Akademi Latihan (META).

Ruang pameran telah diperbesarkan sehingga 10 kali ganda dan kini mempamerkan jentera Yamaha terbesar di Malaysia.

Pusat servis kini boleh memuatkan lebih 15 ruang tempat letak motosikal dan dilengkapi sistem penghawa dingin sekaligus mengubah imej pusat servis yang kebiasaannya berminyak dan kotor.

Bagi mencapai objektif dalam melahirkan jumlah kepakaran yang tinggi, HLYM turut memperbesarkan META sebanyak dua kali ganda.

Sementara itu Fasa 2 akan dilaksanakan tahun depan yang akan melibatkan muzium motosikal yang lebih besar.

Sementara itu, HLYM turut merancang untuk mewujudkan sebuah Auditorium yang akan menjadi venue bagi sebarang aktiviti yang bakal dilaksanakan kelak.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply