Sneakerlah Nak Bagi Kasut Bernilai RM95,000 Kepada Pemenang Bertuah

Sumber: Masses

Nak nampak bergaya macam budak Subang Jaya sambil tunggang motosikal? Jangan lupa untuk ke Sneakerlah 2019 yang akan berlangsung pada 5 hingga 6 Oktober ini di Mid Valley Exhibition Centre (MVEC).

Sumber: Sneakerlah

Sneakerlah merupakan acara tahunan terbesar bagi peminat kasut seluruh Malaysia dan edisi tahun ini tampil lebih gempak dengan penglibatan pelbagai jenama terulung termasuk penjual kasut tempatan.

Menariknya, edisi kali ini turut memperlihatkan pelancaran kasut khas, Asics Gel Kayano 5 OG edisi Nasi Lemak – hasil kolaborasi di antara Asics, Hundred% dan Sneakerlah.

Sumber: Masses

Sebagai penunggang motosikal, pilihan utama adalah menyarung kasut ‘riding’ atau kasut kalis air tetapi jika ingin mencari kelainan dan mahu tampak bergaya, Sneakerlah merupakan destinasi terbaik untuk mencari kasut pilihan.

Orang ramai yang berminat hanya perlu membeli tiket masuk yang bermula dari RM20 sahaja.

Berikut senarai harga tiket:

Sumber: Sneakerlah

Sementara itu, Sneakerlah bersama-sama Madecurate dan Hypevault.co akan memberikan beberapa pasang kasut ‘rare’ bernilai lebih RM250,000.

Antara yang mencuri tumpuan adalah Nike Air Jordan 4 Retro X Undefeated yang bernilai RM95,000, Nike Mag (RM50,000), Nike Air Jordan 4 X Carhartt X Eminem (RM55,000), Nike Air Jordan 1 X Travis Scott (RM8,500) dan beberapa kasut lain.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply