Pusat ATTZ Pertama Kini Dibuka Di Malaysia!

Antara pengeluar tayar utama dunia, Apollo Tyres, telah melancarkan pusat Apollo Truck Tyre Zone (ATTZ) sulung di Malaysia bagi menawarkan servis yang lebih mudah kepada lori komersil di negara ini.

Pembukaan pusat baharu ini adalah sejajar dengan objektif Apollo untuk menawarkan akses yang lebih mudah kepada para pelanggan.

Dilengkapi dengan teknologi terkini, pusat ATTZ akan diuruskan oleh Sin Chu Hin Sdn Bhd, antara pakar tayar terbaik di Malaysia. Kerjasama ini – yang pertama seumpamanya di luar India – akan memastikan pelanggan di Malaysia mendapat produk berkualiti di samping servis terbaik.

Presiden Apollo Tyres Ltd Bagi Asia Pasifik, Timur Tengah dan Afrika, Satish Sharma berkata Apollo akan memastikan Malaysia mendapat servis dan produk terbaik sepertimana di India.

“Apollo sangat komited dalam membawa produk terbaik kami kepada pelanggan. Pusat berteknologi tinggi ini akan mengumpulkan kepakaran Apollo dalam trak dan bus serta pengalaman Sin Chu Hin dalam menawarkan pengalaman servis pelbagai bagi barisan pelanggan di Malaysia,” jelasnya.

Selain itu, Pusat ATTZ juga akan dilengkapi dengan mesin penjajaran (alingment) tayar trak dan lori, pertukaran tayar automatik, dan nitrogen inflator antara lain.

Servis pelbagai ini dijangka dapat mengurangkan kos perbelanjaan pelanggan terutamanya dalam penyelenggaraan trak dan lori dalam jangka masa panjang.

“Kami melihat terdapat peluang yang besar di Batu Pahat, Johor. Kami bercadang untuk membuka lebih banyak pusat ATTZ di ASEAN,” tambahnya.

Bersempena dengan Hari Raya yang menjelang tiba, Apollo Tyres turut menawarkan pelanggan dengan pelbagai baucar ekslusif dengan setiap pembelian tayar Apollo.

Pusat ATTZ ini – yang terletak di Jalan Kolek, Kawasan Perindustrian Tongkang Pecah – dibuka dari Isnin hingga Sabtu, 9 pagi hingga 7 petang.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply