Castrol Malaysia Nak Bawa Pemenang Bertuah Ke England Layan EPL!

Castrol telah diumumkan sebagai penaja eksklusif Liga Perdana Inggeris (EPL) untuk tempoh 2.5 tahun bermula Januari lalu.

Castrol dipilih sebagai penaja global berdasarkan kejayaan syarikat itu menaja beberapa acara bola sepak dunia sebelum ini antaranya Piala Dunia FIFA dan Kejuaraan Eropah UEFA.

Sebagai liga yang paling banyak tontonan di dunia, EPL disiarkan di lebih 212 negara kepada 643 juta isi rumah dengan jumlah tonton berpotensi mencecah 4.7 bilion.

Sempena meraikan kejayaan kolaborasi bersama EPL, Castrol Malaysia akan menjalankan beberapa program pengaktifan termasuk peraduan dan aktiviti menarik dua kali seminggu.

Sementara itu, Castol Malaysia turut melangsungkan peraduan Castrol Game Changer yang bermula dari Mei hingga September. Seramai 20 pelanggan bertuah (bersama seorang rakan) akan dipilih daripada penyertaan untuk sertai Race Off yang akan diadakan di hotel. Lapan pasukan yang memenangi Race Off akan mara ke peringkat akhir iaitu babitkan perlawanan futsal 2 lawan 2.

Dua pemenang Hadiah Utama kemudiannya akan menerima empat tiket bagi menyaksikan perlawanan EPL di England pada 2023. TEKAN SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

Selain itu, Castrol Malaysia turut melangsungkan Castrol X EPL Rover di mana kenderaan bergerak Castrol akan singgah dilokasi strategik selluruh negara bagi mempromosikak Castrol Game Changers.

Bagi yang hadir di Castrol X EPL Rover, pelanggan berpeluang memenangi barangan Castrol X EPL dengan setiap pembelian minyak enjin Castrol MAGNATEC atau Castrol EDGE.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]