Diskaun 50 Peratus Alat Ganti, Servis Tunda Dan Cuci Enjin Percuma – PROTON

Setelah menyedari tahap kerosakan akibat banjir yang dialami pemilik kereta Proton lebih signifikan dari jangkaan, PROTON membuat keputusan untuk meningkatkan bantuan untuk pengguna terjejas.

Untuk itu, PROTON menawarkan diskaun 50 peratus bagi alat ganti terpilih untuk semua model KECUALI Proton X50 dan X70 yang ditawarkan diskaun sebanyak 25 peratus (naik 5 peratus dari sebelum ini).

Pada masa sama, PROTON juga menawarkan diskaun 25 peratus bagi caj buruh (labour charge) untuk semua model selain perkhidmatan tunda serta pembersihan luar dan ruang enjin secara percuma.

“PROTON amat bersimpati dengan nasib mangsa banjir baru-baru ini kerana kebanyakan mereka terdiri daripada golongan B40.

“Sehingga kini, lebih kurang 600 kenderaan telah diterima oleh pusat servis Proton dan kami menjangkakan banyak lagi unit akan tiba pada hari dan minggu yang akan datang.

“Oleh itu, pihak syarikat telah mengambil keputusan untuk meningkatkan lagi pakej bantuan untuk meringankan beban kewangan mereka,” jelas Roslan Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif, Proton Edar.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply