Rebat Tunda Kereta Dan Diskaun 20 Peratus Alat Ganti Bagi Pemilik Perodua Yang Terjejas Banjir

Perodua menawarkan beberapa bantuan khas bagi meringankan beban pemilik kereta yang terjejas dengan banjir yang berlaku.

Antara bantuan tersebut merangkumi rebat perkhidmatan tunda kenderaan, diskaun ke atas alat-alat ganti terpilih dan pemeriksaan kenderaan secara percuma.

Inisiatif itu dimaklumkan Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Perodua, Dato’ Zainal Abidin Ahmad.

“Para pelanggan kami amat penting buat kami dan perkhidmatan tambah nilai ini disediakan bagi membantu meringankan sedikit beban yang dihadapi oleh mereka semasa bencana ini.

“Walaupun beberapa pusat servis kami turut terjejas akibat banjir, para pelanggan kami amat dialu-alukan untuk merujuk mana-mana cawangan perkhidmatan kami yang lain di seluruh Malaysia untuk mendapatkan bantuan.

“Kami sedang melakukan yang terbaik untuk menyambung semula operasi kami (di kawasan terjejas) secepat mungkin,” jelasnya.

Sementara itu, pemilik Perodua boleh membuat tuntuan perkhidmatan tunda kenderaan maksimum sehingga RM100 manakala diskaun 20 peratus diberikan bagi alat ganti terpilih.

Pemilik Perodua yang terjejas banjir diminta menghubungi talian perkhidmatan pelanggan di 1-800-88-5555 untuk bantuan tundaan (towing).

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply