Isuzu D-Max Serba Baharu Bakal Tiba Di Pengedar Terdekat Bulan Ini!

Isuzu D-Max serba baharu bakal dilancarkan dalam masa terdekat sekaligus melangkaui jangkaan kami yang sebelum ini dicanang akan diperkenalkan awal 2022.

Ini menjadikan D-Max baharu ini akan mendarat di Malaysia selepas hanya 17 bulan dilancarkan di negara jiran, Thailand.

Sempena pelancaran bulan ini, Isuzu Malaysia kini membuka pra-tempahan bermula hari ini di semua pengedar Isuzu seluruh negara.

Menurut Isuzu Malaysia, D-MAX serba baharu ini telah dibangunkan secara menyeluruh dengan fokus mendatangkan imej lebih menonjol dan bergaya serta maskulin.

Hasilnya, D-Max baharu ini menawarkan dimensi lebih besar sekaligus menyaksikan ruang kabin dan ruang kargo yang lebih luas dan praktikal. Ciri baharu ini secara tidak langsung menawarkan tahap keselesaan yang lebih baik.

Bagi pasaran tempatan, D-Max baharu ini tampil dengan dua varian, single-cab dan double-cab termasuk dua pilihan enjin, 1.9L RZ-4E dan 3L 4JJ-3TCX.

Pada masa sama, model baharu ini juga menawarkan ciri keselamatan terbaik terutamanya menerusi Advanced Driver Assist Systems (ADAS) yang turut menyaksikan D-Max baharu ini mendapat penarafan ASEAN NCAP 2020 5 bintang.

Isuzu D-Max serba baharu ini akan ditawarkan pada harga (jangkaan) sekitar RM89,900 hingga RM145,000.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply