Ini 4 Tawaran Menanti Pelanggan Ducati MY Sempena Kempen ‘Stay Safe, Ride Free’

Meskipun negara masih terpalit dengan pandemik Covid-19, Ducati Malaysia tekad menceriakan peminat motosikal di sini menerusi kempen ‘Stay Safe, Ride Free’.

Sempena kempen ini yang telah pun berjalan sejak Januari tahun lalu dan diteruskan sehingga sambutan Tahun Baru Cina, Ducati Malaysia menawarkan pelbagai tawaran menarik di pusat pameran Ducati di Petaling Jaya, Sungai Buloh dan Pulau Pinang.

Berikut empat tawaran menarik oleh Ducati MY sempena kempen ‘Stay Safe, Ride Free’:

  1. Pelbagai model dengan tawaran menakjubkan

Ducati Malaysia menawarkan pakej pemilikan menarik bagi motosikal terpilih yang boleh diakses menerusi platform media sosial.

Pakej ini diyakini akan menawarkan kepuasan pemilikan dan nilai terbaik bagi model Ducati atau Ducati Scrambler.

  1. Nikmati Ducati Smart Jacket Bernilai RM4,300 Dengan Setiap Pembelian

Mementingkan aspek keselamatan, Ducati Malaysia kini menawarkan Ducati Smart Jacket – bernilai RM4,300 – secara percuma dengan setiap pembelian motosikal.

Ducati Smart Jacket dilengkapi dengan ciri beg-udara yang akan melindungi tubuh badan penunggang sewaktu berlakunya kemalangan.

  1. Cabutan bertuah

Pelanggan yang membuat pembelian RM210 ke atas dalam satu resit secara atas talian di Facebook Ducati Malaysia berpeluang memenangi hadiah sehingga RM1,999!

Kempen ini bertujuan menawarkan pengalaman pembelian secara selamat di samping menikmati peluang memenangi cabutan bertuah dengan pemenang akan diumumkan di platform media sosial Ducati MY.

  1. Ducati on Demand

Memahamai kesukaran pemilik untuk hadir dengan motosikal untuk khidmat servis dan baik pulih sewaktu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Ducati Malaysia menawarkan khidmat Ducati on Demand (DOD).

Menerusi servis ini, pelanggan (sekitar Lembah Klang) hanya perlu membuat bayaran RM100 dan pihak Ducati akan mengendalikan proses pengambilan dan penghantaran motosikal ke pusat servis Ducati.

Sementara itu, orang ramai dinasihati untuk terus mematuhi Prosedur Operasi Standard (SOP) yang dikuatkuasakan kerajaan dan nikmati tawaran terbaik dari Ducati MY tanpa perlu hadir ke pusat pameran secara fizikal.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply