Permaisuri Selangor Hadiahkan Nur Athirah Yamaha 135LC Baharu

Nur Athirah, seorang penghantar makanan bersama Food Panda telah menjadi mangsa kecurian motosikal dalam kejadian yang berlaku di Batu Caves, baru-baru ini.

*Nur Athirah sewaktu ditimpa kejadian di Batu Caves

Kejadian itu turut mendapat perhatian Tengku Permaisuri Selangor, Tengku Permaisuri Norashikin yang berkenan menyampaikan sumbangan peribadi berupa sebuah Yamaha 135LC baharu kepada mangsa.

Baginda menzahirkan rasa sedih terhadap nasib malang yang menimpa Nur Athirah apatah lagi mangsa merupakan anak kedua dari tiga beradik tinggal di Batu Caves yang menjadi penyara keluarga.

“Di waktu kita semua sedang diuji dengan pelbagai dugaan ketika ini amat berharap agar masyarakat di luar sana lebih bersifat perikemanusiaan dan bertimbang rasa di antara satu sama lain.

“Diharap dengan sumbangan ini Nur Athirah akan dapat kembali meneruskan kerja harian dengan sempurna seterusnya membantu keluarga,” titah baginda.

Sumbangan itu disampaikan oleh Juruiring Polis (ADC) kepada DYMM Tengku Permaisuri Selangor, Inspektor Noor Hidayu Aziz.

Sebelum ini, Nur Athirah turut memohon bantuan orang ramai untuk mengesan motosikal Yamaha 135LC miliknya dengan nombor plat BQF2182 yang hilang.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]