Modenas Power Store Jayakan ‘Ride’ Ke Gunung Lang Bersama D4CM!

Modenas Power Store Kota Damansara telah menjadi titik pertemuan bagi sekumpulan pemilik motosikal Modenas Dominar D400 dari Dominar 400 Club Malaysia (D4CM) yang menunggang ke Gunung Lang di Ipoh, Perak, Sabtu lalu.

Sebagai penghargaan, Modenas Power Store telah menyediakan sarapan kepada semua ‘rider’ yang terlibat malah salah seorang daripada ahli D4CM turut membawa pulang sebuah helmet SHARK Ridil tajaan Power Store!

Bukan itu sahaja, sebelum berlepas setiap motosikal turut menjalani pemeriksaan hasil bantuan Master Mechanic, Faisal, bagi memastikan semua jentera dalam keadaan baik.

Sebaik berlepas dan tiba di Gunung Lang, mereka kemudiannya bertemu dengan ahli D4CM dari Perak dan beberapa ‘rider’ lain sebelum meneruskan perjalanan ke Kellie’s Castle untuk sesi bergambar dan kemudian menuju ke resort Kuala Razila di Kampung Jahang.

Kesemua yang terlibat turut sempat menikmati aktiviti menarik antaranya water rafting, cabutan bertuah dan minum petang sebelum meneruskan perjalanan pulang ke rumah masing-masing.

Sementara itu, orang ramai yang berminat dengan Modenas Dominar D400 atau memerlukan servis boleh singgah ke Modenas Power Store Kota Damansara atau hubungi +60128003470 untuk maklumat lanjut.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]