Honda Vario Tampil Dengan Tiga Warna Baharu – RM7,499

Boon Siew Honda (BSH) memperkenalkan tiga warna pilihan baharu bagi skuter popular, Honda Vario 150.

Tiga warna baharu ini masih lagi mengekalkan warna merah, kuning dan biru namun telah dikemaskini dengan grafik futuristik dan elemen heksagon sekaligus membawakan imej moden.

Tiga warna tersebut merangkumi Force SIlver Metallic, Pearl Magellanic Black dan Sword Silver Metallic dan bagi yang mencari kelainan, BSH turut menawarkan pilihan warna Repsol yang diinspirasikan daripada pasukan Repsol Honda di MotoGP.

Honda Vario 150 menawarkan enjin 150cc yang menghasilkan 13.1hp dan 13.4Nm dengan ruang letak barang bawah tempat duduk berkapasiti 18 liter.

Model ini turut menawarkan sistem tanpa kunci (HOnda SMART Key System) dengan fungsi idling stop di samping kluster digital LCD sepenuhnya.

Vario juga menawarkan penjimatan minyak terbaik menerusi teknologi Honda Enhanced Smart Power (eSP) dan Honda Combi Brake System (CBS).

Honda Vario 150 dengan pilihan warna baharu ini masih lagi ditawarkan pada harga RM7,499 manakala varian Repsol ditawarkan pada RM7,699 dan merangkumi waranti dua tahun atau 20,000km.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply