Miliki Ducati Lenovo 5 Edisi Terhad – RM3,999

Next Bike Sdn Bhd, selaku pengedar Ducati di Malaysia telah memeterai perjanjian kerjasama dengan Lenovo Malaysia.

Lenovo merupakan rakan teknologi bagi pasukan MotoGP Ducati.

Susulan kerjasama ini, Lenovo Malaysia menyerahkan tiga unit Lenovo Ducati 5 edisi terhad kepada pusat pameran Ducati Malaysia untuk digunakan oleh pengunjung.

Ducatisti yang singgah ke pusat pameran boleh menikmati Lenovo Ducati 5 seperti yang ditawarkan kepada pasukan Ducati MotoGP sewaktu menunggu jentera siap diservis.

“Next Bike sentiasa mengutamakan keperluan pelanggan kami bagi menjaminkan perkhidmatan terbaik kepada Ducatisti di Malaysia.

“Kami percaya kerjasama ni akan terus meningkatkan pengalaman pelanggan di pusat pameran kami di Petaling Jaya,” jelas Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Automotif, Kumpulan Naza, Nik Hamdan Nik Hassan.

Ducati telah pun menjalinkan kerjasama denga Lenovo sejak April 2008 yang turut membawa kepada penghasilan Lenovo Ducati 5 edisi terhad yang diperkenalkan di CES 2020 awal tahun ini di Las Vegas, Amerika Syarikat.

Seperti Ducati, Lenovo Ducati 5 merupakan laptop yang menawarkan ciri pantas, berprestasi tinggi serta inovasi baharu.

Orang ramai boleh mendapatkan Lenovo Ducati 5 ini dengan harga RM3,999 menerusi laman sesawang http://www.lenovo.com/my/en namun pelanggan Ducati dan ahli Desmo boleh mendapatkan laptop ini pada harga istimewa, RM3,519.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]