Tawaran Istimewa Menanti Pelanggan Hanya Di Quill Automobiles PJ

Selaras dengan usaha untuk mengukuhkan pasaran kereta mewah dan tawaran bernilai kepada pelanggan, Quill Automobiles mengumumkan kerjasama dengan Samsung Malaysia.

Kerjasama ini menyaksikan Quill Automobiles menawarkan televisyen premium 2020 daripada Samsung yang merangkumi The Sero, The Serif dan The Frame bagi setiap pembelian kereta BMW.

Tawaran ini selaras dengan pengumuman kerajaan yang mengecualikan cukai jualan 100 peratus kepada semua kereta baharu sekaligus menjaminkan harga lebih rendah.

Penawaran produk premium Samsung ini merupakan antara inisiatif Quill Automobiles dalam menawarkan pengalaman pembelian terbaik kepada pelanggan selain daripada program QA Rewards kempen Pandu Uji di depan rumah.

“Pelanggan kami akan berasa teruja apabila selain daripada menikmati pengecualian cukai mereka juga akan ditawarkan dengan pengalaman terbaik daripada Quill Automobiles bagi setiap pembelian.

“Kami sudah sekian lama merancang untuk menjalinkan kerjasama dengan Samsung Malaysia,” jelas Prinsipal Pengedar QA, Alex Tang.

The Sero, The Serif dan The Frame hanya ditawarkan di Quill Automobiles Petaling Jaya.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply