SDAC Tawar Rebat Tunai RM7,000 Bagi Pembelian Ford Ranger WildTrak!

 

Bagi meringankan beban kewangan terhadap orang ramai yang telah lama mengidam untuk memiliki sebuah Ford Ranger WildTrak, Sime Darby Auto ConneXion (SDAC) menawarkan rebat tunai RM7,000!

Rebat tunai itu menanti semua pemilik baharu Ford Ranger WildTrak!

Inisiatif SDAC selaku pengedar tunggal Ford di Malaysia hadir selepas mengambil kira keadaan semasa di samping bebanan kewangan yang dihadapi bakal pemilik baharu.

Sementara itu, bagi memudahkan orang ramai untuk membuat pembelian sewaktu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), SDAC-Ford turut memperkenalkan Jurujual Digital yang boleh dihubungi menerusi WhatsApp di +60192041200 bermula jam 9 pagi hingga 4 petang, Isnin-Jumaat.

Menerusi aplikasi ini, pelanggan yang berminat boleh membuat pertanyaan dan pembelian model Ford Ranger WildTrak tanpa perlu keluar rumah!

Ford Ranger WildTrak dengan enjin 2.0-liter Bi-Turbo mampu menjana 210hp pada 3,750rpm dan 500Nm tork maksimum serendah 1,750rpm.

 

Dari aspek kuasa, Ford Ranger WildTrak menggunakan pakej enjin yang sama dengan Ford Ranger Raptor yang mempunyai 52hp dan 115Nm tork lebih dari model Ford Ranger XL 2.2-liter.

Ciri menarik yang terdapat pada Ford Ranger generasi baharu (selain dari enjin berkuasa tinggi) adalah sistem transmisi 10-kelajuan automatik dengan ‘Selectshift’.

Ini merupakan sistem pertama dalam kategori kenderaan trak pikap dan menurut Ford Malaysia, ia merupakan satu revolusi dalam prestasi dari segi penghantaran kuasa, tork dan juga memberi pertukaran gear yang lebih pantas dan tepat.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi rebat tunai RM7,000 bagi Ford Ranger WildTrak, layari https://www.sdacford.com.my/bm/terkini/promosi/raya-promosi.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply