Big Bike Warehouse: Harga Gila Untuk Pulsar NS200 ABS Dan Dominar D400!

Sempena Big Bike Warehouse yang berlangsung hujung minggu ini di Warehouse 15 (belakang Gasket Alley) Modenas Powerstore menawarkan Pulsar NS200 ABS dan Dominar D400 pada kadar istimewa.

Modenas Powerstore yang terlibat dalam acara motosikal terbesar tersebut menawarkan RM9,500 (tidak termasuk insurans/cukai jalan) bagi Pulsar NS200 ABS dan RM13,000 (tidak termasuk insurans/cukai jalan) bagi Dominar D400.

Mencari motosikal untuk tunggangan urban mahupun jarak jauh dengan harga mampu milik, hadirkan diri di Big Bike Warehouse pada 6-8 Mac ini untuk menyaksikan kedua-dua jentera dengan lebih dekat.

Bukan itu sahaja, Modenas Powerstore turut menawarkan pinjaman daripada AEON Credit sekaligus memudahkan proses pembelian motosikal idaman.

Big Bike Warehouse juga akan mempamerkan beberapa jenama motosikal terkemuka lain antarnya Harley-Davidson, Aprilia, Moto Guzzi, Vespa, Ducati, Kawasaki dan banyak lagi!

Malah, pelbagai aksesori motosikal turut akan ditawarkan antaranya GIVI, Hypergera, Alpinestar, Akrapovic, Petronas & Riders Garage di samping jenama helmet popular, HJC, KYT, Simpson, Bell dan Ruby.

Menariknya, K-Tech turut menawarkan servis semakan terhadap sistem penyerap hentakan motosikal bagi pengunjung yang hadir secara percuma!

Orang ramai yang berminat hanya perlu hadir ke Warehouse 15 – tapak berukuran 11,000 kaki persegi – yang terletak di bahagian belakang Gasket Alley di Seksyen 13 Petaling Jaya.

Tempat: Warehouse 15 (Gasket Alley)
Tarikh: 6 hingga 8 Mac (10 pagi hingga 7 petang)

Jangan lupa ikuti kami di YouTube dan Instagram!

VIDEO HARI INI

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply