Teringin Pandu Kereta Idaman Tanpa Perlu Beli? Cuba TREVO

SoCar Malaysia melancarkan TREVO, aplikasi perkongsian kereta yang menawarkan pelanggan menempah kereta mengikut keperluan menerusi komuniti Trevo.

Menerusi TREVO, hos kereta boleh berkongsi kenderaan dengan pelanggan sekaligus membuatkan kedua-dua pihak dapat memenuhi keperluan masing-masing.

Malaysia dilihat sebagai negara tepat dalam memperkenalkan TREVO berdasarkan dua faktor, pemilikan kenderaan antara terbesar di dunia dengan 93 peratus dan isi rumah memiliki lebih dari satu kereta dengan 54 peratus.

Menerusi TREVO, pelanggan boleh menyewa kereta serendah RM55 sehari bagi Perodua Myvi atau membuat anda boleh buat pasangan anda berasa kagum dengan memilih Rolls-Royce.

Pelbagai model ditawarkan dengan lebih 300 unit kenderaan telah pun berdaftar dalam komuniti TREVO.

Sementara itu, anda yang memilih untuk menjadi hos boleh memperoleh pendapatan mudah lantas membantu dalam melangsaikan bayaran ansuran kenderaan.

Menariknya, hos diberi kelonggaran untuk menetapkan harga sewaan – asalkan berada dalam lingkungan harga yang ditetapkan.

Untuk maklumat lanjut, layari TREVO.my atau alami pengalaman perkongsian kereta terbaru dengan muat turun TREVO di Google Play Store atau Apple App Store.

Ikuti kami di Youtube dan Instagram!

VIDEO HARI INI

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply