Pelanggan Bertuah Bawa Pulang BMW Z4 Serba Baharu!

Siapa sangka, hadiah persaraan dari anak perempuan sendiri yang berupa sebuah BMW X1 yang dibeli di Quill Automobiles membawa tuah, apabila dia muncul pememang Hadiah Utama peraduan X Marks The Future Contest.

Dianjurkan oleh Quill Automobiles sebagai inisiatif dalam meraikan roadster klasik terbabit, lebih 3,000 penyertaan telah pun diterima dalam tempoh 6 bulan sejak dilancarkan pada Julai 2019.

Wong Ngai Chee muncul pemenang menerusi cabutan rawak sekaligus membawa pulang sebuah BMW Z4 serba baharu.

“Saya tidak merancang untuk hadir ke upacara tersebut, saya gembira saya mengambil keputusan untuk menghadirkan diri, hari ini,” jelas Wong yang terus menghubungi ahli keluarganya bagi menyampaikan berita baik itu.

Sementara itu, pemenang kedua, Millie Yap membawa pulang sebuah set bagasi TUMI bernilai RM2,690 diikuti pemenang ketiga, Angeline Kwan menerima baucar makan malam di Pe Petit Chef bernilai RM1,998.

Alex Tang, Pengedar Utama Quill Automobiles menyifatkan peraduan X Marks The Future sebagai tanda terima kasih kepada pelanggan setia Quill Automobiles.

“Kami mahu pelanggan kami tahu bahawa setiap pembelian di Quill Automobiles merupakan pengalaman yang memuaskan. Ia merupakan suatu penghargaan buat kami untuk menghadiahkan para pelanggan yang sangat teruja untuk menang,” jelasnya.

Jangan lupa ikuti kami di YouTube dan Instagram!

VIDEO HARI INI

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply