Shell Malaysia Perkenalkan Shell Helix HX8 0W 20, Khas Untuk Kereta Moden!

Shell Malaysia Trading Sdn Bhd melancarkan Shell Helix HX8 0W 20 yang menawarkan minyak sintetik penuh dengan kelikatan rendah bagi memenuhi keperluan enjin kereta moden.

Shell Helix HX8 0W 20 merupakan pilihan tepat bagi pemandu yang mahu menikmati perbatuan lebih.

Produk baharu ini menjaminkan prestasi enjin kekal optimum namun masih menjimatkan penggunaan bahan api dan mampu melindungi enjin meskipin ketika dihidupkan dalam keadaan sejuk.

Teknologi Flexi Molecule membantu melindungi enjin berdasarkan cara pemanduan sekaligus pemandu dapat menikmati hayat enjin yang lebih panjang dan kos penyelenggaraan yang lebih rendah.

Pengurus Besar Pemasaran Shell Lubricants, May Tan, menyifatkan Shell Helix HX8 0W 20 sebagai bukti Shell dalam menghasilkan produk inovatif bagi memenuhi kehendak pelanggan.

“Kini minyak pelincir dengan kelikatan rendah semakin menjadi pilihan di seluruh dunia di mana banyak syarikat pengeluar kereta telah bertukar kepada
produk-produk gred kelikatan rendah bagi penggunaan pertama kereta.

“Shell Helix HX8 baharu menawarkan prestasi premium minyak enjin sintetik sepenuhnya pada harga yang berpatutan supaya pemilik kereta dapat memberikan yang terbaik untuk kereta mereka tanpa kompromi,” jelasnya.

Bagi yang berminat, orang ramai boleh singgah ke stesen minyak Shell berdekatan untuk mendapatkan Shell Helix HX8 02 20 dengan harga RM199 bagi pek 4 liter dan RM53.90 bagi pek satu liter.

Pada masa sama, Shell Malaysia sedang menawarkan potongan RM25 bagi setiap varian Shell Helix HX8 apabila pelanggan mendaftarkan pembelian di program kesetiaan pelanggan Shell Advantage and Rewards (SHARE).

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply