Lebih 100 Pemilik Ferrari Meriahkan Ferrari Cavalcade Edisi Ke-8

Lebih 100 pemilik Ferrari dari setiap pelusuk dunia bertemu di Campania bagi memeriahkan Ferrari Cavalcade edisi ke-8.

Acara tersebut menawarkan pengalaman pemanduan unik kepada setiap pelanggan Ferrari dengan melalui laluan menarik dan pada masa sama menghargai sepenuhnya prestasi keseluruhan jentera Ferrari antaranya, Ferrari Portofino dan 488 Pista Pilota serta beberapa model keluaran terhad seperti Enzo dan La Ferrari Aperta.

Lebih 200 pengumpul dan peminat telah menghangatkan perjumpaan kali ini dengan perwakilan terbesar datangnya dari Eropah, Amerika Syarikat dan Timur Tengah. Terdapat juga peminat daripada Asia, New Zealand dan Australia sekaligus menandakan jenama Ferrari sentiasa miliki daya penarik di seluruh dunia.

Mereka yang terlibat berpeluang untuk memandu jentera Ferrari sambil menghargai pemandangan di Amali dan Campania, dari Parco del Partenio sehingga ke Vesuvius.

Pengembaraan tersebut bermula pada 18 Jun lalu dengan bandar Benevento menjadi tapak persinggahan pertama sebelum bergerak ke Salerno, Amalfi Coast dan seterusnya Sorrento

Pada 20 Jun lalu, Cavalcade singgah ke Istana Diraja Caserta dan bandar Naples sebelum ke Piazza del Plebiscito. Hari terakhir pengembaraan berlangsung dari Capri ke Anacapri.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.