RM15,000 Menanti Pemilik Isuzu D-Max Dengan Perbatuan Tertinggi!

Sebagai penghargaan terhadap pemilik Isuzu D-Max di Malaysia, Isuzu Malaysia mahu memberi ganjaran terhadap pemilik yang telah merekodkan perbatuan yang tinggi dengan kenderaan mereka menerusi Cabaran Super Mileage!

Pemilik D-Max hanya perlu menghantar maklumat terperinci secara atas talian (online) sebelum 31 Julai 2019 untuk berpeluang memenangi hadiah utama, RM15,000!

Ketua Pegawai Operasi Isuzu Malaysia, Masayuki Suzuki menyatakan keinginannya untuk bertemu dengan pemilik Isuzu D-Max.

“Kebanyakan pemandu Isuzu merekodkan perbatuan tinggi susulan setiap kenderaan Isuzu menawarkan kebolehpercayaan yang tinggi dan kos penyelenggaraan yang rendah.

“Sekaligus ia bukan senario yang pelik apabila rata-rata daripada mereka merekodkan perjalanan beratus kilometer dalam masa seminggu. Kami berkenan untuk bertemu dengan pemilik sedemikian untuk mengetahui bagaimana jentera Isuzu membantu mereka setiap hari,”katanya.

Peraduan ini dibuka kepada pemilik individu dan korporat yang telah merekodkan minimum 200,000km dengan kenderaan mereka. Menerusi laman sesawang Isuzu Malaysia, pemilik yang perlu mengikuti arahan mudah untuk memuat naik bukti mereka telah melebihi perbatuan minimum ditetapkan termasuk keadaan kenderaan mereka.

Pemilik yang merekodkan perbatuan tertinggi akan membawa pulang hadiah bernilai lebih daripada RM38,888.

Layari isuzumalaysia.net untuk maklumat lanjut.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply