BMW Night Fuel Edisi Ke-6: Peluang Bawa Pulang BMW GS!

BMW Motorroad Malaysia bakal mengumpulkan peminat jentera dua roda seluruh negara bagi merancakkan BMW Night Fuel Edisi Ke-6 yang akan berlangsung 22 Jun ini di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia, Sungai Besi.

Mengembara ke seluruh Malaysia sejak diadakan pada 2016, BMW Night Fuel kembali ke Kuala Lumpur sekali lagi bagi tahun ini.

Meraikan ‘Making Life A Ride’, BMW Motorrad Night Fuel Malaysia merupakan antara acara terbesar yang membabitkan peminat jentera motosikal premium di seluruh Malaysia terutamanya bagi semua pemilik BMW Motorrad.

Berlangsung pada 22 Jun ini, acara tersebut akan dipenuhi dengan makanan, muzik, dan majlis pelancaran beberapa model baharu daripada BMW Motorrad Malaysia termasuk peluang memenangi model GS menerusi cabutan bertuah!

Antara yang akan merancakkan lagi majlis tersebut adalah kehadiran, TC Buskers, Arjuna Band dan persembahan istimewa oleh legenda rock tanah air!

Maklumat acara:

Tarikh:   22 Jun 2019
Masa:      7 petang hingga 11 malam
Tempat: Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia, Sungai Besi, Kuala Lumpur

Dapatkan tiket anda – bernilai RM90 – menerusi pendaftaran atas talin yang dibuka hari ini sehingga Isnin, 17 Jun sementara RM110 dikenakan bagi mereka yang membeli tiket di tempat acara.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply