Harley-Davidson Petaling Jaya Memperkenalkan Iron 1200!

Harley-Davidson Petaling Jaya memperkenalkan Iron 1200 dalam usaha untuk meningkatkan lagi jenama Sportster yang menggabungkan rekaan lama dan trend motosikal kustom dengan enjin Evolution 1200 V-Twin.

Sejak diperkenalkan pada tahun 1957, motosikal Sportster telah melalui pelbagai proses rekaan semula di tangan Harley-Davidson dan juga pemilik motosikal.

Rekaan grafik di tangki yang baharu – diinspirasikan dari elemen 1970an – menonjolkan lagi rupa keseluruhan 1200 berbanding dengan Forty-Eight Special.

Sementara itu, Ketua Bahagian Penjualan Harley-Davidson Petaling Jaya, Ahmad Rano menjemput orang ramai untuk menyaksikan model baharu ini.

“Kami menjemput orang ramai untuk hadir dan menyaksikan jentera baharu ini sebelum diserahkan kepada pemiliknya. Di samping itu, H-D Petaling Jaya turut mengadakan Karnival Ulang-Tahun Pertama hujung minggu ini jadi kami menjemput semua untuk hadir ke ruang pameran kami,” katanya.

Harley-Davidson Petaling Jaya turut menawarkan rebat sehingga RM28,000 bagi model Touring terpilih dengan kadar faedah serendah 3.6 peratus dan waranti 2 tahun.

Bukan itu sahaja, pengunjung juga berpeluang mendapatkan aksesori dan alat ganti Harley-Davidson dengan potongan 30 peratus!

Sambutan Ulang-tahun Pertama Harley-Davidson Petaling Jaya berlangsung dari 25 hingga 26 Mei ini dari jam 10 pagi hingga 5 petang!

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply