Kumpulan Naza Menawarkan Pelbagai Tawaran Menarik Ramadan Ini!

Tatkala Hari Raya Aidilfitri semakin menjelang tiba, Kumpulan Naza menawarkan pelbagai tawaran menarik sepanjang bulan Ramadan ini agar pelanggan dapat menikmati pelbagai penjimatan ketika balik kampung dengan kereta baharu!

Cuti-Cuti Kia Raya
Pelanggan yang membeli model Kia terpilih ketika promosi Cuti-Cuti Kia Raya berpeluang untuk menikmati pakej percutian – ke destinasi pilihan – bernilai RM10,0000. Bukan itu sahaja, pelanggan juga akan menerima cenderamata Kia dengan hanya memandu uji sebarang kenderaan Kia, hari ini hingga 30 Mei 2019!

Peugeot Raya Drive
Nikmati penjimatan sehingga RM18,000 bagi pembelian model Peugeot terpilih termasuk Peugeot 208 PureTech dan Peugeot 5008 SUV yang didatangkan dengan 3 Tahun Servis Percuma. Selain itu, pelanggan juga boleh membawa pulang Peugeot 3008 SUV yang didatangkan dengan Waranti 5 Tahun, Servis Percuma 3 Tahun dan Insurans Percuma 1 Tahun.

Kempen Desmo Raya 2019
Peminat jentera dua roda juga tidak ketinggalan apabila Ducati Malaysia menawarkan pelbagai tawaran istimewa bermula hari ini sehingga 15 Jun 2019!

Bermula dengan pakej Servis Ducati Balik Kampung, peminat boleh mendapatkan penjimatan sehingga 25 peratus bagi pakej servis Desmo dan 30 peratus bagi alat ganti. Pelanggan juga berpeluang memenangi pakej DRE Bike Travel bernilai RM1,000 melalui pertandingan Post and Win media sosial.

Bukan itu sahaja, Ducati turut menawarkan pelbagai tawaran tambahan bagi setiap pembelian model terpilih antaranya Ducati Panigale V4S, Monster 821, Scrambler 800c dan Scrambler 1100cc antaranya, program Ducati Smart Service, sesi DRE Racetrack Academy, baucar Ducati Riding Gear, pakej DRE Bike Travel Scrambler dan baucar Scrambler Apparel.

Vespa Raya Promo 2019
Peminat Vespa juga berpeluang menikmati aksesori Vespa bernilai RM4000 dengan setiap pembelian Vespa GTS 300 Super Sport di musim perayaan ini.

Bagi mereka yang berkunjung ke Naza Automall Petaling Jaya pelbagai tawaran menarik juga menanti bermula hari ini hingga 5 Jun 2019! Untuk maklumat lanjut, layari www.nazaautomall.my.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply