Guna Pakai Boost Di 800 Cawangan Stesen Shell Seluruh Negara!

Aplikasi e-wallet terbesar di Malaysia, Boost bersama Shell Malaysia dengan rasminya mengumumkan kerjasama yang melibatkan 800 cawangan di seluruh negara.

Kerjasama ini dilihat dapat meningkatkan lagi pengalaman pengguna di setiap stesen minyak Shell dengan menyediakan pilihan alternatif dalam membuat pembayaran.

Gandingan ini – yang telah pun bermula awal April 2019 – boleh didapati di lebih 80 peratus stesen minyak Shell di seluruh negara.

Menuju ke hari pelancaran hari ini, Boost dan Shell Malaysia telah mendapat pelbagai maklumbalas positif sekaligus memacu Shell untuk memastikan aplikasi ini boleh diguna pakai diseluruh 915 cawangan seluruh negara, hujung bulan ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Axiata Digital Services Sdn Bhd, Mohd Khairil Abdullah meluahkan keterujaan dalam kerjasama tersebut.

“Boost dilancarkan pada asalnya sebagai pilihan alternatif untuk memudahkan pengguna telefon mudah alih untuk menambah nilai kredi mereka bagaimanapun sejak kami mendapat lesen e-Money dari Bank Negara Malaysia, konsep e-wallet kami mendapat perhatian orang ramai.

“Kami teruja kerana menjadi antara tunggak dalam menuju ke arah masyarakat bebas tunai, selari dengan sasaran kerajaan.

“Kami mahu setiap pelanggan mampu membayar segala barangan dan servis dalam keadaan mudah dan selamat. Untuk itu kami melihat kerjasama ini lebih memudahkan pengguna,” jelasnya.

Sementara itu, Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd, Shairan Huzani Husain turut menyambut baik kerjasama ini.

“Pelanggan kami adalah celik digital dan teknologi memainkan peranan penting dalam hidup mereka. Sekaligus, jalinan baharu ini bersama Boost dapat memberikan mereka pilihan dalam membuat pembayaran ketika di stesen minyak Shell.

“Kami di Shell sentiasa mencari jalan terbaik dalam memudahkan urusan peruncitan pelanggan,”ujarnya.

Bagi meraikan jalinan baharu ini, Boost dan Shell menawarkan promosi ekslusif dari 14 Mei hingga 14 Jun 2019 di mana pelanggan boleh menikmati dua kali ‘cashback’ RM5 jika mereka membelanjakan lebih RM40 menerusi Boost e-wallet di stesen Shell terpilih.

Aplikasi Boost boleh dimuat turun di Google Play Store (peranti Android) dan Apps Store (peranti Apple) untuk menikmati kemudahan ini.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]