Insurans Plus Honda (HiP) : Perlindungan Komprehensif Bagi Pemilik Honda!

Sejajar dengan fokus Honda Malaysia untuk menawarkan nilai dan jaminan terbaik bagi servis selepas jualan, setiap pemilik Honda digalakkan untuk memohon Insurans Plus Honda (HiP).

Plan insurans ini dirangka dengan objektif utama untuk membina hubungan jangka masa panjang dengan pelanggan Honda.

HiP menggariskan tiga asas utama, iaitu Rescue, Protection dan Saving bagi menyediakan perlindungan komprehensif terhadap setiap pelanggannya.

Rescue

Jika berlaku sebarang situasi yang tidak diingi, pasukan bantuan HiP akan bersiap sedia selama 24 jam sehari, tujuh hari seminggu bagi memastikan keselamatan pemilik kenderaan. Pelanggan juga boleh menghubungi bantuan kecemasan 1-800-18-1777 bila-bila masa tidak kira di mana jua.

Protection

Kereta Honda yang terlibat dalam kemalangan akan dibawa ke Pusat Honda Body and Paint rasmi bagi memudahkan kerja-kerja pemeriksaan dilakukan mengikut piawaian yang telah ditetapkan. Honda Malaysia memiliki 23 pusat seumpamanya diseluruh Malaysia.

Saving

Bagi mengurangkan tekanan kewanangan yang terpaksa dihadapi pelanggan, HiP menawarkan perlindungan lanjutan dan penjimatan yang lebih baik terhadap kos alat ganti. Antaranya, bayaran balik 100 peratus bagi ‘total loss’ dan kecurian. Servis ‘towing’ 24 jam turut disediakan sekiranya mengalami masalah di tengah jalan.

Oleh itu, setiap pemilik Honda tidak lagi perlu berasa bimbang sekiranya berlaku sebarang insiden yang tidak diingini kerana HiP sedia membantu tidak kira masa dan di mana jua.

Jadi jangan lupa untuk bergegas ke pengedar rasmi Honda untuk memperbaharui atau membuat permohonan baru HiP atau hubungi 1-800-88-2020 untuk maklumat lanjut.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply