Nikmati tawaran menarik Naza untuk Tahun Baru Cina!

Sempena sambutan Tahun Baru Cina 2019, Naza Group akan menawarkan pelbagai tawaran dan pakej menarik bagi semua jenama automotif dibawah jagaan mereka di Malaysia dari Kia, Peugeot, Citroen, DS Automobiles ke jenama motosikal terkemuka iaitu Vespa, Indian Motorcycle dan Ducati.

Mulai 5 Februari 2019, kunjungi Naza Automall, Petaling Jaya dimana para pelanggan boleh mencuba nasib untuk memenangi hadiah-hadiah menarik dalam “The Wheel of Prosperous Rewards” bagi setiap pembelian kenderaan.

Untuk Naza Kia Malaysia, tawaran masa terhad waranti 5 tahun dengan perbatuan tanpa had bagi semua model Kia. Selain itu, anda juga boleh nikmati perkhidmatan penyelenggaraan percuma selama 5 tahun sementara promosi berlangsung dari sekarang hingga 28 Februari 2019. Naza Kia juga memberi pilihan untuk menebus emas bernilai sehingga RM21,000 atau menikmati rebat tunai sehingga RM31,000 dengan membeli mana-mana kenderaan Kia!

Jika anda berminat untuk memiliki sebuah kenderaan Peugeot baharu, pihak Nasim Sdn Bhd akan menawarkan perkhidmatan 3 tahun percuma untuk Peugeot 3008 SUV untuk masa yang terhad dari sekarang hingga 28 Februari 2019. Dengan kereta inovatif yang telah memenangi anugerah Kereta Automotif Malaysia Tahun 2018. Anda juga boleh mendapat peluang untuk menguji memandu SUV 3008 semasa Peugeot Prosperity Drive dari 12 hingga 13 Januari 2019 di semua pusat pameran Peugeotdan rebat khas RM9,000!

Model Citroën Grand C4 SpaceTourer yang baru dilancarkan hujung tahun lepas adalah MPV mesra keluarga dengan ciri-ciri keselamatan terkini, sesuai untuk perjalanan pulang ke kampung halaman anda waktu Tahun Baru Cina bersama keluarga. Mulai sekarang sehingga 28 Februari 2019, pelanggan dapat menikmati perkhidmatan percuma 3 tahun dengan setiap pembelian MPV.

Model DS 5 keluaran DS Automobiles menawarkan prestasi yang dinamik, gaya pemanduan menarik dan gaya avant-garde yang cantik lagi canggih. Mulai sekarang hingga 28 Februari 2019, Naza Euro Motors menawarkan kadar faedah yang rendah pada 0.88% dengan kerjasama Maybank dan juga perkhidmatan percuma 5 tahun tambahan dengan setiap pembelian model DS 5.

Minat Vespa? Pelanggan boleh menikmati kadar faedah yang serendah 6% setahun di samping jaminan tambahan selama 1 tahun dari sekarang sehingga 31 Mac 2019 melalui tawaran AEON Credit untuk membeli mana-mana modelVespa (kecuali Vespa 946).

Indian Motorcycle pula menawarkan perkhidmatan penyelenggaraan 3 tahun percuma dan jaminan 2 tahun dengan jarak tempuh tanpa terhad serta baucer RM3,888 untuk pembelian sewaktu kempen Bobber Bonanza. Kempen ini berjalan dari sekarang hingga 31 Januari dan terbuka kepada semua model Motosikal India yang ditawarkan.

Ducati Malaysia juga menawarkan tawaran eksklusif untuk model Ducati terpilih untuk satu hujung minggu sahaja (26 hingga 27 Januari 2019). Model Ducati yang dipaparkan dalam kempen “CNY Balik Kampung Special” termasuk Panigale V4S, Multistrada 1200 Enduro, Scrambler 1100 Sport, Hypermotard 939 dan 959 Panigale Corse. Nikmati rebat untuk barangan eksklusif Ducati sehingga RM8,000!

Kunjungi Naza Automall Petaling Jaya untuk sebarang maklumat lanjut.

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]

Leave a Reply