2017 Honda PCX (RM11,658.94) dan NSS300 (RM30,727.28) dengan warna Biru Gula-gula Laut Caribbean

2017 Honda PCX 150 (Biru Gula-gula Laut Caribbean)

Boon Siew Honda Sdn Bhd (BSH) hari ini telah melancarkan NSS300 premium serba barunya skuter saiz pertengahan dan Honda PCX “Smart in Blue” yang dikemaskini dalam kategori skuter keupayaan tinggi sebagai jentera mewah, komuter harian tunggangan mudah yang mencampurkan prestasi tangkas dengan ciri-ciri menarik. Kedua-dua model bertujuan untuk memberi pengalaman menunggang premium terbaik kepada semua peminat skuter Malaysia.  

2017 Honda NSS300 (Biru Gula-gula Laut Caribbean)

Tentang NSS300
Dengan slogannya “My Life, My Story, My NSS300”, NSS300 adalah skuter yang bergaya dan menarik, komuter harian tunggangan mudah dengan tahap keselesaan yang cemerlang. Menumpukan kepada tunggangan premium, BSH telah fokus pada rupabentuk dan keselesaan sebagai aspek utama NSS300. Skuter saiz pertengahan premium ini akan menghamburkan prestij dan kualiti dalam tunggangan harian anda.

“Sejak NSS300 membuat penampilan pertama dunianya 17 tahun lepas dan di Malaysia pada tahun 2014 di Malaysia, ia telah berkembang untuk melebihi jangkaan penunggang tentang sebuah skuter. Kami mahu menempatkan NSS300 sebagai skuter premium untuk kedua-dua baru dan penunggang veteran yang mencari satu praktikal serta tunggangan yang bergaya” kata Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif, En Nobuhide Nagata.

NSS300 hadir dalam tiga warna: satu warna baru – Caribbean gula-gula Blue Sea dan warna-warna sedia ada Pearl Banjaran Himalaya White dan Seal Silver Metallic. Harga bermula dari RM 30,727.28 dengan GST merangkumi tetapi tidak termasuk cukai jalan, insurans dan pendaftaran. Model ini juga datang dengan dua tahun atau waranti pembuatan 20,000km (mana-mana terdahulu).

Tentang PCX Baru
“Smart in Blue” meletakkan kedua-dua motosikal dan penunggang-penunggang di tahap lain. Keseluruhan konsep PCX adalah untuk fokus pada kemudahan, pengendalian serta prestasi. Selain itu , perkataan “Smart” juga membayangkan rupa tunggangan yang bergaya. PCX sudah tentu akan dapat membawa penunggang ke dalam satu perjalanan yang penuh kesegakan.

“Kami mahu menjadi sebahagian daripada pilihan lebih bijak pelanggan dalam soal memilih tunggangan mereka. Warna baru ini mencerminkan pemahaman BSH ke arah aliran dan fesyen lingkungan skuter. Kami berharap melalui model ini, pelanggan kami akan dapat merasakan pilihan yang lebih bijak dan lebih baik melalui NEW PCX” kata Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif, En Nobuhide Nagata.

New PCX lebih bergaya dengan warna tambahan baru, jimat bahan api dan memudahkan hidup untuk bergerak dalam satu persekitaran bandaraya sibuk. Pandangan dinamiknya mencerminkan teknologi maju dan termasuk menyediakan praktikaliti dan keselesaan.

PCX kelihatan baru dalam Candy warna Blue Sea Caribbean telah juga lain didapati di dua warna sedia ada seperti Asteroid Black Metallic and Pearl Metalloid White. Bilik pameran dicadangkan meletak harga di RM 11,658.94 dengan GST merangkumi tetapi tidak termasuk cukai jalan, insurans dan pendaftaran. Model juga datang dengan dua tahun atau waranti pembuatan 20,000km (mana-mana terdahulu).

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]