Shell Advance Dan Lazada Ingin Membawa Anda Bertemu Jorge Lorenzo!

Sumber imej: MotoGP

 

  • Shell Advance dan Lazada ingin memberikan anda peluang keemasan untuk bertemu dengan Juara Dunia lima MotoGP lima kali dan penunggang Ducati, Jorge Lorenzo.
  • Apa yang perlu anda lakukan adalah mengunjungi laman sesawang Lazada dan beli minyak pelincir Shell Advance 1 liter BESERTA dua tin minuman tenaga Monster Energy dalam satu invois pesanan untuk melayakkan diri anda dalam peraduan ini.
  • Tempoh peraduan bermula dari 3 Oktober 2017 sehingga 20 Oktober 2017.


Bersempena dengan pusingan Shell Advance Malaysia Motorcycle Grand Prix yang bakal kunjung tiba pada penghujung bulan ini, Shell Advance bersama dengan Lazada ingin membawakan sesuatu yang amat istimewa buat anda para peminat perlumbaan MotoGP, terutamanya bagi para peminat Juara Dunia lima kali, Jorge Lorenzo.

Bermula dari sekarang hingga 20 Oktober 2017, mereka yang membeli sebotol minyak pelincir Shell Advance 1 liter BESERTA dua tin minuman tenaga Monster Energy melalui laman sesawang Lazada akan berpeluang untuk bertemu dengan Jorge Lorenzo!

Sumber imej: MotoGP

Penunggang terbaru yang menyertai pasukan pengilang Ducati bagi siri perlumbaan MotoGP itu dikenali sebagai penunggang pantas dan cekap tidak kira litar yang mana sekalipun. Bersama dengan jentera Ducati Desmosedici GP17-nya itu, dia semakin lama semakin pantas di atas jentera pengilang itu dan sudah hampir pasti akan memenangi perlumbaan pertamanya di atas motosikal Ducati yang amat berkuasa itu.

Sumber imej: MotoGP

Caranya cukup mudah sekali, tuan-tuan dan puan-puan. Layarilah laman sesawang Lazada dan beli mana-mana minyak pelincir Shell Advance 1 liter (VSX2T,AX5,AX7,Ultra atau minyak skuter) bersama dengan dua tin minuman tenaga Monster Energy dalam SATU invois pesanan dan anda akan layak untuk menyertai peraduan ini!

Para pemenangnya akan ditentukan oleh Lazada pada penghujung tempoh peraduan tersebut, iaiu selepas tarikh 20 Oktober 2017. Tunggu apa lagi, tuan-tuan dan puan-puan, kunjungilah laman sesawang Lazada dengan menekan DI SINI bagi mendapatkan minyak pelincir Shell Advance yang tersedia di atas talian!

*Tertakluk pada terma dan syarat

 

Advertisements
[wp_dfp_ad slot="mm_lb_03"]